Yang

Tweets about a recent trend: Yang

RT @JaimNacuha: aku sorang jeke yang rasa raya tahun ni mcm cepat je masa berlalu? 🤔
RT @agamhomo: Cowok cakep manis medan show pamerin kontolnya yang gede dan panjang uncut https://t.co/LPkvVbC5SA
RT @ERPETLS: [rpw] 👧: Yang, km lagi apa? 👦: Main basket. https://t.co/By6uYZGqOg
RT @geulits: MINI GIVEAWAY BY RAPKID🙈 hadiahnya pulsa 200k all operator & 50k tsel. jadi 2 orang masing2 bakal dapet 100k pulsa… https://t.co/b1FgmMLL2E
Bravo ! Sudah kuduga dia akan berkata hidupnya adalah yang paling benar karna dia dan egonya yang tidak pernah menurun
RT @squaderek: A semana nem começou direito e eu to só a Cristina Yang https://t.co/fUmAS7IUyV
RT @ONMNFS: /on/ hai ini Lee Juhyeon Cube's trainee yang pernah ikutan The Unit. Rt = jfb
RT @MotivasiIlmu: Orang yang tidak pantas dihormati justru paling menuntut orang lain untuk menghormatinya.
RT @jayakabajay: Reaksi yang ditimbulkan saat membaca chat balesan yang panjang dan menyenangkan dari gebetan: https://t.co/FYHbgLwFNC
RT @seputar_iNews: Guna mencegah terjadinya praktik pungutan liar, polisi menyekat jalan di depan pusat perbelanjaan Thamrin City, Jak… https://t.co/atltPGDz6N
bbc yang baik hati ga ada niatan upload uncover choreography ver ke yutub apa ya biar gue bisa nontonin sampe mabok 😋
Desain yang menekankan fungsi tanpa keindahan / estetika akan tidak menarik sehingga tidak komunikatif.
@askmenfess aku cuma nonton doang si.. gabaca novelnya.. buat aku yang cuma nonton film nya si bagus.. tapi katanya… https://t.co/hrHdGS8z1d
RT @PaanJr: Account tik tok melayu yang berkualiti https://t.co/jkGuYdJXTW
@fadli3393 Hari ini ada beberapa kantor cabang BCA yang beroperasi ya, Fadli. Informasinya bisa Anda lihat dengan k… https://t.co/sfmOo7pQeH
RT @Twtlelakii: Jangan sampai orang yang sayang kau, berhenti sayang kau. Hanya kerana kau tak beri perhatian.
Memang tu bunga yang kau suke,bruh ade banyk lagi bunga,gi cari lagi lah yang kau berkenan dengan,bunga yang kau sa… https://t.co/NVA8la2AtA
RT @squaderek: A semana nem começou direito e eu to só a Cristina Yang https://t.co/fUmAS7IUyV
RT @azlindacinda: Bodonya orang yang kata Hari Raya Aidilfitri ni cultural celebration. Cultural celebration nenek kau. Tu kan sambut… https://t.co/yxGXddbBjs
RT @600situp: doa hilang rabun..amalkan 14 kali setiap hari..niat hanya Allah sahaja yang mampu menyembuhkan..selamat beramal..😉😉😉 https://t.co/TDUhv63385
Manusia gini tidak sepatutnye dapat perhatian pun,dulu aku pernah terkejar kejar,tertunggu tunggu,at last? Lain yan… https://t.co/YUHD3dxKpS
RT @wandazrin: #NUR Setiap saat bila kita bersabar dgn ujian demi ujian yang menimpa, Allah dah beri jawapan utk kita: إِنَّمَا… https://t.co/sms4wRaT6g
RT @AUTOMNFS: /am/ Ada yang mau di follow ga ? Rt aja ya kawan -pcy..
RT @AdDien90: Selalu jumpa kawan lelaki yang bertunang atau dah rapat dengan someone tapi kat belakang bukan main menggatal denga… https://t.co/RRd64Jeg0A
RT @Hussamuddin: Sokong #antiSuratSokongan. Biar pegawai negeri/negara buat keputusan berintegriti yang adil atas merit https://t.co/7UGK0bNNID