Work

RT @xfieq: Yang tengah bercinta tu, jangan ego ego sangat, meh tengok video ni. Dah tengok RT bagi orang lain pula tengok πŸ‘Œ https://t.co/xO1BwvIn0d
Telah masuk waktu solat fardhu Isyak (20:29) bagi kawasan Kuala Terengganu & yg sewaktu dengannya #WaktuSolat [waktuSolatKTRG]
RIZIEQ TERSANGKA.. HADIAH BAGI RAKYAT.. Rizieq Koit! #RizieqEnd! https://t.co/EvtpyujLmc lewat @gerilyapolitik
RT @ajibtoo: bagi abg nasik kosong satu dua lima lima empat lapan tujuh tiga dua. https://t.co/PhwDMqj0zS
RT @ajibtoo: bagi abg nasik kosong satu dua lima lima empat lapan tujuh tiga dua. https://t.co/PhwDMqj0zS
Keputusan aku muktamad yg kau nak provoke aku kenapa halahhhh menyesal pulak bagi balik nombor tu πŸ˜’πŸ˜ 
RT @xfieq: Yang tengah bercinta tu, jangan ego ego sangat, meh tengok video ni. Dah tengok RT bagi orang lain pula tengok πŸ‘Œ https://t.co/xO1BwvIn0d
RT @xfieq: Yang tengah bercinta tu, jangan ego ego sangat, meh tengok video ni. Dah tengok RT bagi orang lain pula tengok πŸ‘Œ https://t.co/xO1BwvIn0d
RT @_TawarHati_: bila makayah kau kata jgn bagi kwn pinjam, tapi kwn kau nak pinjam, tak tahu lah nak ckp apa kat diorang. hmm susah nak jaga hati semua org
Suatu hari aku ingin menjadi sesuatu yang berharga bagi orang lain
RT @xfieq: Yang tengah bercinta tu, jangan ego ego sangat, meh tengok video ni. Dah tengok RT bagi orang lain pula tengok πŸ‘Œ https://t.co/xO1BwvIn0d
@sarwendah29 Bagi angpau lahh kak wendaa haha😁
RT @waktuSolatKTRG: Telah masuk waktu solat fardhu Isyak (20:29) bagi kawasan Kuala Terengganu & yg sewaktu dengannya #WaktuSolat
OYA SASTI GAPAPA KALO KONDANGAN JANGAN LUOA BAGI MAKANAN HEHHEHEE
@PXTBINGSOO @LJIEUNSOO bagi foto miper geura!!
@SCTV_ Menurut @raisa6690 apa arti infotaiment dan apa arti pemenang bagi kaka? #MomentofTruthIA
RT @waktuSolatKTRG: Telah masuk waktu solat fardhu Isyak (20:29) bagi kawasan Kuala Terengganu & yg sewaktu dengannya #WaktuSolat
Apapun yang kita ingin orang lain perbuat bagi kita, perbuatlah itu pada orang lain.^^ #GanbaKevin
RT @brgsjks: Kunci pintu rumah jangan bagi marah keluar rumah. https://t.co/OThL3x9VHy
Janganlah bagi adam sedih
RT @prof_fakta: Perselingkuhan tidak akan pernah membawa kebahagiaan, baik bagi diri sendiri, maupun pasangan, suami ataupun istri. [DailyMail]
RT @KomunitasKretek: Selain sebagai teman hidup dalam beraktivitas, kretek bagi para tokoh adalah produk yg dihasilkan dari bumi Indonesia dan patut kita syukuri
RT @waktuSolatKBR: Telah masuk waktu solat fardhu Isyak (20:27) bagi kawasan Kota Bharu & yg sewaktu dengannya #WaktuSolat