Work

maka jadilah hujan, kendaraan terakhir bagi segala kesedihan, pengantar doa paling anggun dari miliaran kasih yang dikenalkan
RT @SIRADAN1TURK: #2KelamHoşSohbet'in kurmayacağı hatır gönül bağı yoktur. Savaşmak üzere meydanda toanmış düşmanlar da olsa bunu yapabilir. Hem de sünnettir.
RT @fifirimau: Jika ada kemalangan, jangan bagi IC. Anda kena tahu ni. https://t.co/5ShdTdgO0b
dulu pernah dah minum sikit2 konon nak bagi tahan lama laa penjimatan berganda kononnya sekali basi dalam peti ais. sia2 ja. never again.
RT @farzhan98: Satu kata kesat kau bagi umpama 10 tikaman kat hati dia, kita tak tau apa dia rasa,berpada dan sedarlah dengan siapa kita berhubung 🙂
RT @roninpribumi: Komunitas Muslim Inggris Galang Dana bagi Korban Teror London https://t.co/tmhjTm0br5 https://t.co/XcpF5cN9e7
RT @HanyaBestfriend: Kepada bestfriend aku, takyahlah susah2 nak bagi hadiah time birthday aku. Cukuplah kau jadi hadiah aku untuk hari jadi aku & sampai bila2.
Satu kata kesat kau bagi umpama 10 tikaman kat hati dia, kita tak tau apa dia rasa,berpada dan sedarlah dengan siapa kita berhubung 🙂
RT @fifirimau: Jika ada kemalangan, jangan bagi IC. Anda kena tahu ni. https://t.co/5ShdTdgO0b
Dalam hidup ini, mungkin kamu tak cukup baik bagi semua orang, namun kamu akan selalu jadi yang terbaik dimata sahabatmu.
RT @amrfrs: Sebab dia nak jadi pilot so bapak dia bagi la hadiah ni 😂😂😂😂😂😂 https://t.co/iUMU2iCEqV
RT @IzwanHs: Tengok kucing jantan ni 😂😍 setiap kali aku nk bagi makan. lidah dia macam tu. comel 👅😍 https://t.co/vaKKppCYDc
Tuhan, bantulah aku untuk tidak menjadi beban bagi orang tuaku, tapi justru menjadi peringan kehidupan mereka.
RT @izwnafq: Kenapa letak harapan yang tinggi sebab yang lagi sorang pun bagi harapan tinggi.
RT @RajaMohdShahrim: Memang pelik lidah pemimpin PAS ni..macam bewak,dulu sb tangguh n buat perhimpunan konon nak bagi orang faham RUU 3… https://t.co/yVhiKenUrN
Makin kesini makin yakin gue klo selebtwat nga ada faedah dalam tatanan soaial bermasyrakat maka penting bagi kita untuk menjaga pengaruh bu
Dunia adalah komedi bagi mereka yan memikirkannya, atau tragedi bagi mereka yang merasakannya. (Harace Walpole)
Yemek yapmıyosun Ateş yakmıyosun Tencere yıkamıyosun Odun toplamıyosun Oyun almıyosun Ayak bağı oluyosun Şair kimi söyledi ? #survivor 😂✋
Erdi adımın çıkması ne kadar organize işlerin döndüğünün kanıtıdır diyor lan ayak bağı olmaktan başka ne halta yarıyorsun nsmsmsxnjssjdh
Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang (dikehendaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu (65:3)
RT @fifirimau: Jika ada kemalangan, jangan bagi IC. Anda kena tahu ni. https://t.co/5ShdTdgO0b
#VIVAPemilu Faber est quisque fortunae suae - Setiap manusia adalah arsitek bagi nasibnya sendiri https://t.co/nw85sSbpDx
Bulaşık yıkamıyorsun Yemek yapmıyorsun Temizlik yapmıyorsun Oyun almıyorsun Ee bize ayak bağı oluyorsun Erdi😂 Bulut #Survivor
Harapan terbaik dari ALLAH.. ALLAH berkati dengan cahaya bagi setiap bayang, Melepaskan tuk setiap kesedihan dan merancang setiap hari2 awak
Mcm mana aku nak jadi mcm org lain yg bjaya, bagi tip sikit otak dah buntu ni