WHAT THE FUCK

Tweets about a recent trend: WHAT THE FUCK

Employment, rights, cost, safety, traffic impact... All important topics. But would I let my wife catch a late night @UberUK ? No. Fuck Uber
Michelle from Alaska: "looking for men to fuck me hard" https://t.co/IoKbcExN2E https://t.co/spJo755xIU
THROW UP THOSE GANG SIGNS BABE. I GOTCHU. WE OUT WE DON’T NEED NO BITCH. FUCK THIS ASAYA HOE.
RT @pollingsoon: This Russian travel agency give 0 fuck about your ID 0_o https://t.co/tH6Rjhsl3A
@gracelightning Shaw setting a great tone to try and work with him right now at least. Fuck I'm disappointed though
And fuck ppl's mindset too. Going out with boy=dating. Wow motherfucker i ain't just go out with him only. I go out with other boys too.
RT @sonnislove: The real question is would I fuck y'all? HELL TF NO 🤷🏽‍♀️ https://t.co/WcTPYvhczo
RT @sonnislove: The real question is would I fuck y'all? HELL TF NO 🤷🏽‍♀️ https://t.co/WcTPYvhczo
RT @monoceroseola: DAWON WAS SO SEXY WHAY THE FUCK NO
RT @ImCardiB: Men can fuck around with all the bitches they want, but as soon as they see their girl even breathe around another guy, they lose their shit
RT @sonnislove: The real question is would I fuck y'all? HELL TF NO 🤷🏽‍♀️ https://t.co/WcTPYvhczo
@MrMyanmar2 @AJEnglish NOn-Muslims should unite and fuck these alla hu ukbar jihadis
What the FUCK is this.... did they read Peter rabbit at all before making this ?? https://t.co/2uvMx9nkwj
@realDonaldTrump how about you just shut the fuck up. You are a racist piece of shit. You’re scum. I wish nothing but the worst for you.
HAIR COLOR DOESNT AFFECT YOUR EDUCATION HAIR CUTS DOESNT AFFECT YOUR EDUCATION MAKE UP DOESNT AFFECT YOUR EDUCATION WAKE THE FUCK UP
RT @queenkimbaby: if u ain't my nigga u don't gotta lie to me i promise i don't give a fuck
RT @MalkyDungeon: Ever wonder what the fuck went down exactly in the Middle Ages https://t.co/IuTDDJSpB6
CITRUS FUCKING NOWHERE GOING OFF LOUDER THAN FUCK. LOUDER THAN YOUR FAVORITE SHITTY SHOEGAZE BAND. https://t.co/noM20cJlvh
What the fuck is a Kylie Jenner?
RT @bretmanrock: Why the fuck do I always crave jollibee at weird timez😫😫😭
RT @thuy_music: OUT NOW!! Next to You ft. @CR_CruciaL Prod. By FlipTunesMusic! Show love and RT the fuck of of this!! ✨ https://t.co/Ge8neRratJ
RT @finah: WHO THE FUCK YALL BE DATING?? https://t.co/4CbSKKrRJv
RT @finah: WHO THE FUCK YALL BE DATING?? https://t.co/4CbSKKrRJv