Upin & Ipin

Tweets about a recent trend: Upin & Ipin

@Naci_U ape tu. Upin ipin movie ke 😂
Upin ipin uyeeeeh #UpinIpin
@prkkchanyoI @CadelSehun94 hahanjing temennya upin ipin dong
kan best jadi macam upin ipin ni setiap tahun sama je umur hm
@GLX_JAE92 kamu siapa?? Sowon mah nontonnya upin ipin :p
@AI_Dabin25 @AI_28KimDahyun upin ipin mah lucu, kalo dabin ....
@AtiliaCLPT yeayyy skarang pon tgah tengok karton upin ipin
Upin ipin dulu 😊😀😀😀
Upin ipin la pulakkk
RT @ojenofficial95: Upin ipin dah besar, dah jadi mentor pun. Usop pun dah besar, dah tak mandi sungai lagi. Dia kena focus utk… https://t.co/JYlpa0lH7S
RT @ojenofficial95: Upin ipin dah besar, dah jadi mentor pun. Usop pun dah besar, dah tak mandi sungai lagi. Dia kena focus utk… https://t.co/JYlpa0lH7S
nggak ada yang lebih menyebalkan daripada anak kecil niruin upin ipin. suaranya keras. dan ngomongnya nonsense.
@rvyerik99 upin ipin badung mau cari adek baru sj. ayo daftar yer?
Lagu upin ipin tuh apa lagi ya kok gue lupa
Tau ae lu gue demen upin ipin/? https://t.co/2qPwN7urss
stitch atau upin ipin — dua'nya HAHAHA https://t.co/4XEAjsiEM7
Dh 18 tengok upin ipin. Bagussssss. Sapot katun malaysia😂👏
@_taeycng BEDA TOLONG YA!!! Awas aja kalo sampe bilang jadi keinget sama sepi di upin ipin😤
Upin ipin adib zikri.. hagemaru izz ziyad hahaha https://t.co/TtZzg9bh3N
RT @HR_Town: Langsung aja nih #HRRPTKDAY resmi dibuka /ketok kepala upin ipin/