Suh

Tweets about a recent trend: Suh

@nurulalissrh dah nampak dah dia suh beli dunhill pasni
Aku dah perasan dah abah nak bagi "hint" ape sebenarnya. Abah suh aku decide samade nak buang ke tak?
RT @TheRealKingNess: Pretty Ricky: I GOT NEW SHOES ON THE RIDEEEE Me: YES SUH! https://t.co/iKZDK4H3FC
RT @V_conscious: لله الحمد و المنّة 🌿 وصل عدد متابعين مبادرة #متطوع_واعي لِـ 600 متابع/هـ 👥💛💛 شاكرين دعمكم 🙏🏻 وبارك الله بجهود أعضا… https://t.co/Y27QwJojoe
RT @Aa3703222Al: #متطوع_واعي #التطوع حقل لاختبار القدرات القيادية والأفكار الإبداعية والابتكارية
RT @Aa3703222Al: #متطوع_واعي لتكون رسالتك في #التطوع مؤثرة احرص أن تكون قوية تلامس احتياج المجتمع ومشاعره
لِتكن#متطوع_واعي أحضر دورة تعرفك على مبادئ التطوع و وجباتك كمتطوع و حقوقك كمتطوع 💓
@FtinAthrh_ kalau tak masuk lagi duk diam2 ke suh bf blanje 😏
RT @TheRealKingNess: Pretty Ricky: I GOT NEW SHOES ON THE RIDEEEE Me: YES SUH! https://t.co/iKZDK4H3FC
RT @TheRealKingNess: Pretty Ricky: I GOT NEW SHOES ON THE RIDEEEE Me: YES SUH! https://t.co/iKZDK4H3FC
RT @__makky: 虎太郎「プレミアムフライデー??うまうまなのや??」 https://t.co/9IwEbACg0l
Tapi, Sebelum masuk Uni, I thought nak suh dak² ni panggil Amira tapi dapat pulak roomate nama Amira. so cancel. 😂😂😂
Dulu pun aku nakal gak tapi takde lah smpai buli. Paling2 suh dia belikan makanan kat kantin je 😂 https://t.co/mbiubyiaGj
RT @qwwu_1227: 👉rt👈 제친구가 집에많다고 가져가라고하네요 한 핸드폰으로 이어폰2개 꽂아서 들을수있는거에요.!! 2명뽑아서 3개씩보내드리겠습니다 필요하신분 rt해주세요(없으면 제가 가지겠어요😷😷 https://t.co/9WiInwPT7Z
RT @abitofair: 또 또 여성 후려치기 오짐 고소득 고학력 여성들이 결혼을 안 하니까 고학력 고소득을 못하게 막으면 된댘ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 스펙을 못 쌓게 해서 빨리 취업시킨다음(? 일자리 누가 줌) 결혼시장에… https://t.co/jOPCg07u1V
RT @TheRealKingNess: Pretty Ricky: I GOT NEW SHOES ON THE RIDEEEE Me: YES SUH! https://t.co/iKZDK4H3FC
gooood morning!! Suh doods
RT @TheRealKingNess: Pretty Ricky: I GOT NEW SHOES ON THE RIDEEEE Me: YES SUH! https://t.co/iKZDK4H3FC
RT @harry_p_ot_ter: 0n년생을 봐도 소름끼치지 않는 사람은 알티를 눌러봅시다 https://t.co/XZyAjSCfWW