Shahir

Tweets about a recent trend: Shahir

Found a Transponder Snail! Giants, sea monsters and other amazing encounters! https://t.co/J6uyFQt92M #TreCru https://t.co/Iu9gzuBLn2
Listen to مادام تحب بتنكر ليه -ام كلثوم by Aya Shahir #np on #SoundCloud ❤️ https://t.co/C92t5QFgCe
@shahir_alothman @Alafasy اي والله صدقت جعلنا نكره صوته في القرآن
Haiyo netizen ni, hina orang kemain, sekali tgok profile..lagi teruk dari yg kau hina
@Alafasy ودك رقية. من خبرتي انت لم تشترى ولم تباع ولكن لعل عينا اصابتك او مسا لمسك او جنا تلبسك. نصيحة اقرأ سورة… https://t.co/GbH1HWBqiE
RT @zakimits: Rahsia dia dapat 4.0 for first semester. So he shared me tips, moga bermanfaat. https://t.co/egYjNQHxpk
@ItsMeAttiqa Bacha ka shahir sialkot 😍😍
Menyirap aku baca replies si shahir dengan cececola pejadah tu. Anyway, orang Kelantan tak perlukan pompuan tu dan… https://t.co/ymLEywSQNH
RT @liyanaLunia: Allahu. Manusia ke apa tuuuu😱😱😱😱😱😱 https://t.co/s9DTG1yJNb
محتاج اقعد مع نفسي كده و اراجع تصرفاتي الفترة دي
RT @twthartanah: Gambar yang mudah untuk menunjukkan apa itu inflasi. https://t.co/XSqr2uYFpG
RT @cecebo0: @Shahirrzz i <3 kelantan ppl no hate shahir rt dis shahir banyak nau orang kelantan doakan aku macam macam ni shahi… https://t.co/g3E9Nl8GPS
RT @cecebo0: @Shahirrzz i <3 kelantan ppl no hate shahir rt dis shahir banyak nau orang kelantan doakan aku macam macam ni shahi… https://t.co/g3E9Nl8GPS
@Shahirrzz i <3 kelantan ppl no hate shahir rt dis shahir banyak nau orang kelantan doakan aku macam macam ni shahi… https://t.co/g3E9Nl8GPS
RT @_fnadia: geram plk aku dgn makhluk yg duk gaduh dgn shahir pasal wayang takde kat kelantan. dia kata minda bdk2 tkleh develo… https://t.co/nEl3N0VRuW
geram plk aku dgn makhluk yg duk gaduh dgn shahir pasal wayang takde kat kelantan. dia kata minda bdk2 tkleh develo… https://t.co/nEl3N0VRuW
@shahir_imran Aku menyelamatkan mata hang.. hahahah
@IdlanShah_ Tau xpa, but it wasn’t when u don’t introduce me this 😭😭😭😭😭😭
RT @berserkova: Cing cing hancing, hancing terkencing hancing. Adoi apa lah lawak sangat Sakinah ni, rosak lagu orang woi! 😂 https://t.co/GeVJ3Nu4pI