RT LAH

Tweets about a recent trend: RT LAH

Korg ni,RT lah rezeki aku. Aku doa korang murah rezeki,Hshshs😚
@Tiqachuu ada kawan rt kak saya pun rt lah πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
@amoiazmi dah rt lah. Hahahaa
@aimanputra__ rt lah gambar tu. Penat aku pergi pasar haha
RT @paittt_: Kau nak mampus kau rt lah !
RT @paittt_: Kau nak mampus kau rt lah !
RT @paittt_: Kau nak mampus kau rt lah !
Kau nak mampus kau rt lah !
RT @ottel: Nasi Lemak sibuk kau viral lah buat karangan panjang dekat FB tanda kesian lah. Ni aku jual Pomade ni. RT lah. https://t.co/ycQuFHZrYF
Jgn RT lah gila !! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
@hatimyhy nice en apa lagi rt lah kahkah ke tak blh lawan pickup line hg? Hmmm
Dia rt lah πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
@twt_kecantikan rt lah mia. I really need help on this
@frhrmli dekat setengah jam juga aku fikir ayat ni. Hahahahahaa puji je ke? Rt lah !
RT @ferfarfer: Thread ini πŸ‘‡πŸΌ ialah thread brush makeup. Kalau sayang saya, rt lah. πŸ’– https://t.co/wXdyrBPf7r
aduh ni yang aku rt lah ni πŸ˜‚ https://t.co/HJHgWE9kfb
@jiha_adik RT lah skliπŸ˜‚
RT @azraeimuhamad: Boleh DM terus untuk membeli kedua-dua buah buku ini. RT lah dan beli supaya saya boleh makan nasi. https://t.co/ebfZgXqoHf
RT @azraeimuhamad: Boleh DM terus untuk membeli kedua-dua buah buku ini. RT lah dan beli supaya saya boleh makan nasi. https://t.co/ebfZgXqoHf
RT @azraeimuhamad: Boleh DM terus untuk membeli kedua-dua buah buku ini. RT lah dan beli supaya saya boleh makan nasi. https://t.co/ebfZgXqoHf