Perhatian

Tweets about a recent trend: Perhatian

RT @HafiyFathil: @PuFakhrul tak! Masalah sekarang ni engko yg nak perhatian bash2 org.. Nah ambik lah sikit..
RT @arfahrr: Menurut kalian perhatian apalagi yang biasa diberikan oleh mama. https://t.co/7X94eLbJVf
Tak perlu berubah tuk menyenangkan seseorang. Jika kamu memang menyenangkan, kamu tak perlu susah payah mencari perhatian.
Awalan nama kamu #G #H #I : #G: PERHATIAN • #H: PENGERTIAN • #I: PERIANG || #Retweet jika awalan kamu #G #H #I
Ak ni mmg xlh tgk bnde merah ke..nmpk je bnde merah msti nk tgk..mntk laa pompuan di luar sane..jngn pakai wrna merah..mnarik perhatian sya😌
RT @UstadTengku: Belasan Rumah dan 20-an Orang Saudara Kita di Aceh Pidie Jaya Menjadi Korban Gempa. Sisihkan Perhatian, Bantuan, dan Doa Utk Mrk Alfatihah.
Apprentice mula dapat perhatian bila terima feedback positif daripada netizen walaupun tayangan terhad. https://t.co/5H6vNzGWEK
Apapun yg kamu lakukan tuk dirimu atau orang lain tak akan ada nilainya, jika kamu melupakan cinta dan perhatian tuk keluargamu.
Tak perlu bertindak bodoh jika hanya untuk menarik perhatian seseorang. Karena kamu tak akan didekati, tapi malah dijauhi.
berbagai peninggalan dari jaman prasejarah juga membuat kota ini patut mendapat perhatian oleh para wisatawan. #Launching_JatimKuID
RT @menfess_terror: @k_jenniex ngedrama biar famous kan? cari perhatian? kalo digembok nanti gajadi famous dong sist. gaada yg perhatiin
RT @tunalicollege: Perhatian!!!! Perhatian kepada residen kolej Zon C - https://t.co/JhT5l7gXnl
Susah untuk menyusun katakata untuk menceritakan sifatnya yang egois dan yang bermuka ribuan untuk mencari perhatian org lain -,
RT @kurangturu_: jeneng e yo menungso biasa,kabeh perhatian tep mbutuh ke feed back sepadan,paham ?
RT @ZainatunAdilah: @_PuS5y bodohlah iklan2 zaman skrg. Mcm lg lucah lg menarik perhatian
RT @imsaFPM: PERHATIAN KEPADA SEMUA PELAJAR SEMESTER 6 YANG AKAN MENAIKI BAS UNTUK KE MALAM PRA GRADUASI PDA HARI JUMAAT, 9 DISEMBER 3016.
Yg cewek mau dalam berhubungan itu; cowoknya dewasa, gak egois, gak cuek, perhatian, terima apa adanya, tulus dan jujur. Udah itu aja :)
RT @tunalicollege: Perhatian!!!! Perhatian kepada residen kolej Zon C - https://t.co/JhT5l7gXnl
Kasih sayang adalah pembangun kasih sayang. Janganlah menuntut perhatian dan kasih say #NetworkNumberOne.com #abdulgh700 Asian Games 2018
RT @bayprio: Pemimpin harus punya perhatian yang tinggi terhadap pendidikan, peningkatan kesejahteraan warganya #PilihAniesSandi https://t.co/899Kuuy58C
@TacoNoh " Myun bekerja keras setiap hari bersama EXO. menari dan menyanyi. Masih tidak bisa menarik perhatian
RT @HatiAkuEgo: Perempuan merajuk nak perhatian ke nak benda lain?
Aku try dua hari.. try tak nak fikir apa2.. tanpa aku luahkan... tapi tak leh...mmg x boleh.. mungkin sebab aku jenis yg suka gain perhatian
bila mmg kau benar benar syg aku, kau takkan membuatku mengemis perhatian.
@swgyeojh ah kamu. perhatian deh