Opinión Roderic

Nuevo post:

Terkejut ada orang RT bakal abg ipaq punya tweet. Huuu
@qyqamokhtar hang pasaipa weh?kak ipaq mana eh?
Ambk abg ipaq sat (@ Terminal Bersepadu Selatan (TBS) / Integrated Transport Terminal (ITT)) https://t.co/qrOwWG6OHB
Hp Ipaq Microsoft H1900 Series Pocket Pc, Model 1910 https://t.co/6w0fxzKc9B Free Ebay Sniping ↺RT, Favorite, Share
Какой браузер для КПК hp iPAQ hx2110 позволяет удобно читать и сохранять вебстраницы и картинки?
Adik aq yg pmpuan kn ada. Nk jgk nuha mention hat laki..nk jadi adk ipaq aq leteww. 😏😝
@nhfazhshahrdn nk jd adik ipaq aq ka? 😏😏 haha
RT @Shzyrynnn: Adik ipaq tak kasi beli camera suh jimat 😂 https://t.co/YojfWY5as3
sorry adik. kadang abang rimas dengan bakal adik ipaq abang tu. hmm
RT @herykuzan: .. Adik sy ckp hi 😂😂😂😂 adik ipaq @znrazifah 😂😂😂 https://t.co/OYt8eCOKuE
Hey @HPIndia have you started selling Elite x3? I am waiting for this. Regards, a proud iPAQ owner & fan
Adik ipaq tak kasi beli camera suh jimat 😂 https://t.co/YojfWY5as3
Какой браузер для КПК hp iPAQ hx2110 позволяет удобно читать и сохранять вебстраницы и картинки?
RT @amiraafifah_: Kakak dgn abg ipaq dia fck gila 😈😠 https://t.co/6XHXX6bcZJ
Kakak dgn abg ipaq dia fck gila 😈😠 https://t.co/6XHXX6bcZJ
@sodiumstannate cari abg ipaq utk kami. Yeayyy. Congrats kakmah.😂👏🏻🎈
RT @amiraafifah_: Aish jadi 😈😠 aku malam ni tgk dkt google pasal adk kena dera dgn kakak n abg ipaq agak2 lah adk hang kot nak dera bodoh nya amat bodoh 🐖🐄🐂🐶🐀
RT @efimarlina_: Halaaa bosan ngat nape ni 😩 kalau kakak dgn abg ipaq tak pindah rumah lagi takde lah bosan camni. Sebab ada geng kaki rayap 😭😂
Patut la pun perangai hang lagutu mak pak hang cerai, kak hang xdak anak , abang ipaq hang masuk penjara tu jadi lagutu perangai.
RT @hanisfarhana: Yayyy resmi kafe abg ipaq! (@ Trust Issue KL in Cheras, Kuala Lumpur) https://t.co/fucqIS6pb5
как правильно закачивать программы для КПК hp ipaq rx3715