N-word

Tweets about a recent trend: N-word

RT @RednaxalA: More that John Lewis is a lying piece of shit. He also lied about Tea Party N word & spitting. Just a lying asshole @tjoh010610 @asamjulian
RT @loganwnfrtnr: Things that should be left in 2016 -UGGs -"deadass" -white people using the n word (should be left in 1950)
@uncle2u $600,000/yr to retweet NatGeo tweets? Can I be a Clinton too? I'll snort coke and use the N-word if that's what it takes
RT @mindoftaylena: selena: doesn't say anything y'all: *edit a 4 year video of using a fake voice making it look like selena is saying the N word*
Former adviser: I heard Fouts use N-word, saw him dance like monkey https://t.co/tHQc4v1aKI via @freep
RT @freep: Former adviser says he heard Warren Mayor Jim Fouts use N-word, saw him dance like monkey https://t.co/qWALXwFGsp
RT @jacobswhack: bra since when did it become ok for non black females to refer to males as the n word this is not ok I cringe every time someone does it
Biff Called N WORD? #ACDramaAlert Blanche CAUGHT GIVING PRESENT TO Melba
also that was from an essay on black history and sometimes they quote old ass racists directly, so apologies on the n-word sneaking in
RT @sinamonnroII: I just saw some white girl tweet about how she's allowed to say the n word because she plays basketball... on that note goodnight
RT @NiggaCommentary: WOW. HE REALLY CALLED HIM THE N WORD THEN RAN SMH https://t.co/VgwqLYzw2j
also lemme tell you something. I'm p sure she's said she forgives namjoon over the n word but she can't forgive this person.
RT @freep: Former adviser says he heard Warren Mayor Jim Fouts use N-word, saw him dance like monkey https://t.co/qWALXwFGsp
RT @Only1Perseus: Second video in a week where a white kid recklessly says the "n-word" to a black person lol keep testing the waters https://t.co/XLlekxxLuD
can the whitest bitches in my class STOP saying the n word
RT @espiekermann: If we cld all avoid the T-word as we do the N-word & the C-word, we cld start talking about something else. And he wld hate it.
@bubulaboo I counted 2 lies: the made up "N-word" & spitting incident & not boycotting an inauguration before. Which one makes me a racist?
how about this: if you're not black, don't fuckin use the n word. if you do, i reserve the right to literally punch you in the throat
RT @Peachy_Jin: Cause I am cleaner than a sti test. They just wanna keep playing and playing let them. Moral of the story is, don't use the N word.
RT @ParkerMolloy: Prior to today, @realDonaldTrump' only Twitter mention of Martin Luther King was a 2013 tweet defending Paula Deen… https://t.co/U35YbIVUvo
RT @freep: Former adviser says he heard Warren Mayor Jim Fouts use N-word, saw him dance like monkey https://t.co/qWALXwFGsp
RT @FunnyBrawls: He called this guy the N word and the rest is history https://t.co/Lsnn4r7a5c
RT @SteveStfler: WOW. HE REALLY CALLED THIS DUDE THE N WORD THEN RAN (via @Lightskin_Z ) https://t.co/ceKEoBggNT