Kenal

Tweets about a recent trend: Kenal

RT @topislamictwit: Nanti bila ada anak, anak sendiri ke. Anak saudara ke. Didik mereka kenal agama. "Didik dari kecil πŸ‘ΆπŸ‘¦πŸ‘§πŸ˜˜πŸ‘" https://t.co/ozJpnoaQnf
RT @3zuwan: Cuba la letak nickname whatsapp tu elok2 sikit. Ni dengan princes, aku jejaka sepi la, aku sang pencinta la kepala bana mana nak kenal.
RT @3zuwan: Cuba la letak nickname whatsapp tu elok2 sikit. Ni dengan princes, aku jejaka sepi la, aku sang pencinta la kepala bana mana nak kenal.
RT @3zuwan: Cuba la letak nickname whatsapp tu elok2 sikit. Ni dengan princes, aku jejaka sepi la, aku sang pencinta la kepala bana mana nak kenal.
RT @3zuwan: Cuba la letak nickname whatsapp tu elok2 sikit. Ni dengan princes, aku jejaka sepi la, aku sang pencinta la kepala bana mana nak kenal.
@Neesnursya dok kenal weh. HAHAHAHABABA. siapa tu nok
RT @nisawhoaaa: Dulu beria nak kenal dengan aku bila dah kenal , dah tahu perangai aku semua kau pulak reka satu ayat untuk tinggalkan aku .
RT @topislamictwit: Nanti bila ada anak, anak sendiri ke. Anak saudara ke. Didik mereka kenal agama. "Didik dari kecil πŸ‘ΆπŸ‘¦πŸ‘§πŸ˜˜πŸ‘" https://t.co/ozJpnoaQnf
RT @arepkasim: sebelum vs selepas kau kenal aku. https://t.co/wGVlcPhQQO
Selama bergabung dengan genk ibu2 menyusui alias AIMI Saya jadi kenal dengan beberapa Nakes yang juga sangat... https://t.co/GZztWVCWhy
@soctawl Ya gimana ga biasa, kita kan baru kenal, tal -_-
RT @ashrafiqalareef: ni bukan tv3 yang aku kenal, kejap gila iklan hahahha
RT @arepkasim: sebelum vs selepas kau kenal aku. https://t.co/wGVlcPhQQO
RT @3zuwan: Cuba la letak nickname whatsapp tu elok2 sikit. Ni dengan princes, aku jejaka sepi la, aku sang pencinta la kepala bana mana nak kenal.
RT @3zuwan: Cuba la letak nickname whatsapp tu elok2 sikit. Ni dengan princes, aku jejaka sepi la, aku sang pencinta la kepala bana mana nak kenal.
@wsyafiq_ entahla pakwe kedua kot. awak sape? tak kenal HAHAHAHAHAH
RT @topislamictwit: Nanti bila ada anak, anak sendiri ke. Anak saudara ke. Didik mereka kenal agama. "Didik dari kecil πŸ‘ΆπŸ‘¦πŸ‘§πŸ˜˜πŸ‘" https://t.co/ozJpnoaQnf
RT @3zuwan: Cuba la letak nickname whatsapp tu elok2 sikit. Ni dengan princes, aku jejaka sepi la, aku sang pencinta la kepala bana mana nak kenal.
RT @womensaidorg: Anda kenal mangsa keganasan? Hulurkanlah bantuan. Anda mungkin menyelamatkan nyawa. #IKnowHerMY https://t.co/YLFkLdPUAg
#tlrp kenal aku?'-')? ayo yg kenal kita ngobrol. kylaimassie https://t.co/nrKb5biYpK
RT @topislamictwit: Nanti bila ada anak, anak sendiri ke. Anak saudara ke. Didik mereka kenal agama. "Didik dari kecil πŸ‘ΆπŸ‘¦πŸ‘§πŸ˜˜πŸ‘" https://t.co/ozJpnoaQnf
RT @Emyazmiii: Perkataan "Hai" nampak ringkas dan simple. Tetapi perkataan tu juga lah buat kita kenal ramai kawan dan orang yang kita sayang kan ?
RT @httpsadly: Nak kenal sifat peribadi seseorang tu, pergi berkawan dengan dia. Bukannya dengar dari mulut orang.
RT @arepkasim: sebelum vs selepas kau kenal aku. https://t.co/wGVlcPhQQO