Kenal

Tweets about a recent trend: Kenal

Kau tak kenal aku macam mana :)
RT @DinsosDKI1: Telah meninggalkan rumah, Sutijah, 30 th. Anda kenal? Hub nomer telpon di bawah ini. https://t.co/NECX6KnCZ7
@abctal kaya kenal nih uname kamu
46. Jumpa kawan yg lama gila tak jumpa. Tegur atau buat selamba tak kenal?
@seungcheolcs gue alim. gk kenal apa itu naena
RT @_AkashahUqaily_: Seburuk-buruk buta adalah, buta hati. Sampai Nabi dan rasul pun tak kenal. Allahu. Moga kita dijauhkan dari buta hati. 🍃
RT @ijeaaaa: Aku rindu masa first² kita kenal dulu 😌
Yah namanya juga hidup. Ada yang suka sama kita, ada yang benci sama kita yang padahal kita sendiri gak kenal dia yang gak suka sama kita.
Mana yang paling berkuasa : WIKIPEDIA : Aku tau semuanya. FACEBOOK : Aku kenal dengan semua orang. GOOGLE : Aku... https://t.co/8vURPAHx4M
RT @satyanagara69: SKSD : Susah Kenal Susah Deket. Modar
RT @shewasokay: @shewasokay jadi, Puteri Emas yg diorang kata dkt Lendu tu yelah jelmaan Ulek Mayang. Tak kenal Ulek Mayang??
@meloveshimalot @munfess Gak kenal. Kalo anak uicantik saya tau.
RT @WHACKBOI: this is SVD. SVD yang kita kenal.
RT @_AmranFanz: Budak-budak 80an JER kenal iklan ni. https://t.co/dabmMScCSo
RT @_ashrull: "Usah rasa terlambat untuk berubah. Saya kenal Alif Ba Ta pada usia 30 tahun." - Mizz Nina
RT @TwitPerasaan_: " Jangan disebabkan orang lain yang baru kau kenal, kau sanggup khianat kepercayaan orang yang sayang kau "
RT @TwtMenusukKalbu: Zaman sekarang org boleh tinggalkan org yg dia kenal bertahun tahun hanya untuk org yg dia baru kenal 2 minggu. Ada org macam ni. Ada
RT @RealAbamApam: Adik : Daging ni mentah lagi Abam : Tak cukup masak? Grill la lagi Adik : Taklah. Dia mentah sebab dia masih belum kenal erti hidup Damnit
@lya_ajeng selamat pagi'salam kenal dari #tangerang kamu kan dari bandung
@umi_sofiee salam kenal buat umi...