JualBeli

RT @httpaen: Syukur dgn apa yg ada. Ada A, jgn lah samakan mcm B. Cth mudah, beli tiket ekonomi, tapi nk layanan 1st class. Ops! Aku perli artis ke?
Jual Sepatu Konstinopel Footwear hanya Rp 359.000, lihat gambar klik https://t.co/w5McRUu3D1 https://t.co/m2vuiuP5IT
RT @pipiyapong: Tun Mahathir takkan takde duit beli kerusi sendiri datang atau bawak kerusi dari rumah? Anak dia kan kerja bagus, kereta besar
RT @pipiyapong: Tun Mahathir takkan takde duit beli kerusi sendiri datang atau bawak kerusi dari rumah? Anak dia kan kerja bagus, kereta besar
RT @hafizisaari: Cara jd Jutawan Jual: Brg RM1, sejuta unit Brg RM10, 100000 unit Brg RM100, 10000 unit Brg RM1000, 1000 unit Brg RM10000, 100 unit #LEARN
RT @fendymojo: Hati2, ada jugak jenis kawan yg suka cari tau privacy orang dan dia senyap2 tahu semua pasal kita. Lagi naya kalau member yg suka aibkan.
prnh ngerasa gak ada tmn gak? klo prnh, apa yg km lakui… — Pernah , ya diem aja lo paling cari kerjaan buat ga bos… https://t.co/G4npDzm3lo
sepanjang ini antrian verif yg udah beli??? anjay~ https://t.co/SAaujGIwtH
#JatimMakmur Bersikukuh Beri Dana BOS, Pemkot Mojokerto Cari Celah Regulasi https://t.co/pd2RkxxfOphttps://t.co/U2WEPpNSIW
@Corriere cari politici secondo voi la carta costituzionale dice il popolo è sovrano questa è sovranità!solo bugiex tenervi la sedia e ora!?
RT @Fitri_Cinonet: Billy nak cari kaki size euro 39-45 Dilelong harga kasih sayang RM100 inc pos. Whatsapp 014-6094830 & 010-264875… https://t.co/e0C8aBj5bH
Beli baju kt cotton on, dia terlupa buang warning tag. aku baraikan, nak tahu apa ada dlm. https://t.co/Ql9Adjkgvi
besok larang ibu beli sari roti ah? hehehe
RT @CepJohan: Atas Pengumuman Resmi @sariroticom ini, insyaALLAH mulai detik ini tidak beli & tidak makan SARI ROTI lagi. https://t.co/pAdfHncbL2
Battery / Baterai Original iPhone 6 Plus https://t.co/IxqJA03Oqo
Cyberjaya City FC own by cyberview - Trnsport Bas 'Cyberjaya' bersepah - Stadium - cari sponsor dengan syarikat2 yg… https://t.co/QmHKC0QyYd
RT @flywithesposito: Miren como se le salian los brillos del palo y lo que hace ella estoy tentada 😂 #LaliEnUruguay https://t.co/ggTOMchOxQ
Kalimaya Banten Kristal Bensin ,.Jaro... https://t.co/nOVa3fbbWC
Mana tahu Anas ni.. Cakap nak beli buah durian tadi.. (@ KEDAI BUAH-BUAHAN GLOBALMAX TRADING in Kuantan, Pahang) https://t.co/VZYw7X99qo
RT @warfiy26: Lain kali kalau nak ajak sembang pasal seniority, nab lah org pertama aku cari wakaka 🙌
@JakPulogebang manegemen yae yg harus berani cari pemain bagus??
Cari Pernak-pernik Natal? Ke Gramedia Mal Botani Square Aja, Pohon Natal Dijual Cuma Rp 7.900 https://t.co/tRW15a2ISy via @TRIBUNnewsBogor
RT @haunt2: Pengguna iphone wajib beli kabel charger yg ni https://t.co/hqSh3kiazE