jam

aePiot & World Blog - NEWS from around the worldaePiot.com & aePiot.BlogSpot.com & aePiot.ro

RT @DrMahyuddin: Jika anda jatuh & sakit pada tangan, kaki atau sendi, perkara pertama yg perlu anda buat ialah letak AIS & bukannya… https://t.co/QqZMUzto7z
So Its friday the best day of the week before we hit the smashing weekend! One thing Jam Jam Now has the FLU! N… https://t.co/tt1B55faPe
Caravan JAM! A 12 hour long jam to create a game which explores making a game out of trolling from a verified accou… https://t.co/U2mR2o7OpD
RT @BTS_BDG: ARMY~ FIRE~🔥🔥🔥 아이하트 투표횟수 리셋 1시간 전입니다! iHeart daily voting count will reset in 1 hour! 投票清零1小时前 Voting iHeart akan… https://t.co/H2KD0T7CBV
@mabangisnatigre Yun agad hinanap ko nun pero last year pa ako nakapag Baguio ang sarap ng Ube Jam palaman sa tinapay
RT @rempitlogic: Tengok jam pun dah tau jenis sweed... https://t.co/cVyO1elEEJ
RT @AstinShopMY: Terasa mood Black Panther? Ini jam yang sesuai dengan korang. Premium BLACK exclusive dari Daniel Wellington. RM90… https://t.co/pEJgsrEFaO
RT @SharifahFahani: Harap harap anak dia yang 2 tahun ni dah pandai tengok jam. Hihi harga diploma satu jam tu campur lagi satu jam har… https://t.co/ueD29vMLnb
RT @mujahidahsadooo: 🌸STAY NATURAL MUDFACE NEW!🌸 ✅ PARUT pudar seawal 24 jam ✅Tona Kulit CERAH SEKATA ✅Jerawat TERHAPUS ✅SUNBURN 💕… https://t.co/noyNbxkoKG
RT @Aphilile_M: My jam Her son by Max from Vaal free download Pls RT support your own https://t.co/5ZXsg0fWwa https://t.co/GQ5jmz1p37
RT @arilshah9618: Kau balas chat aku 5 jam kemudian pun, aku tetap akan balas seminit lepas kau hantar chat dekat aku . Sebab aku buk… https://t.co/SMOzrNuGNt
RT @arilshah9618: Kau balas chat aku 5 jam kemudian pun, aku tetap akan balas seminit lepas kau hantar chat dekat aku . Sebab aku buk… https://t.co/SMOzrNuGNt
(흐믓한 미소로 바라보는중)
RT @iTwitlawak: Kau balas chat aku 5 jam kemudian pun, aku tetap akan balas seminit lepas kau hantar chat dekat aku . Sebab aku buk… https://t.co/L35nvtfipO
RT @TweetSemuaa: Lawanyaa jam dekat @mylmshop ni😍, Dgr cerita harga murah je .korang wajib follow tau sbb skrg dorang tgh nak bagi F… https://t.co/q8BXaKA7Tw
RT @DrMahyuddin: Jika anda jatuh & sakit pada tangan, kaki atau sendi, perkara pertama yg perlu anda buat ialah letak AIS & bukannya… https://t.co/QqZMUzto7z
RT @kirbiejohnson: Calls an urgent meeting: "So the new 5SOS song is a jam." #WantYouBack https://t.co/tz2GIlwhZW
RT @rempitlogic: Tengok jam pun dah tau jenis sweed... https://t.co/cVyO1elEEJ
RT @arilshah9618: Kau balas chat aku 5 jam kemudian pun, aku tetap akan balas seminit lepas kau hantar chat dekat aku . Sebab aku buk… https://t.co/SMOzrNuGNt
RT @rempitlogic: Tengok jam pun dah tau jenis sweed... https://t.co/cVyO1elEEJ
RT @SharifahFahani: Harap harap anak dia yang 2 tahun ni dah pandai tengok jam. Hihi harga diploma satu jam tu campur lagi satu jam har… https://t.co/ueD29vMLnb