Daripada

Tweets about a recent trend: Daripada

RT @AimanzHaikal: Sebenarnya, banyak kali juga terasa hati. Tapi aku lebih suka diam daripada bagitahu. Sebab aku tahu at the end of the day, no one cares.
RT @elwa: Aku lebih kangen bangun siang dengan tenang daripada kangen kamu. Ehe.
Pohon kelapa membunuh 150 orang tiap tahun. Lebih banyak daripada hiu. #FaktaTop
RT @AimanzHaikal: Sebenarnya, banyak kali juga terasa hati. Tapi aku lebih suka diam daripada bagitahu. Sebab aku tahu at the end of the day, no one cares.
aku lebih baik percaya dan menyesal daripada ragu tapi menyesal. (Kirito-sao)
Gak papa jomblo, yang penting gue bahagia. Daripada lo pacaran, galau mulu kerjaannya. :)
Mending dpt nilai(E)error daripada dpt nilai(B)beleng tongko alias bento😄👎👊maksiat barang bekas wkwkwkwk
Kita hidup di zaman sahabt cowo lebih romantis daripada pacar wkwkw
Daripada terus memikirkan apa yg telah hilang dlm hidupmu, lebih baik bersyukur atas apa yg masih kamu miliki tapi tak dimiliki orang lain.
Mencegah lebih baik daripada mengobati. Menjaga sikap dan tutur kata kita lebih baik daripada meminta maaf. ##bijakFC
Memilih wanita berdasarkan kecantikan, jauh lebih mudah daripada menilai laki-laki untuk potensi masa depannya #tiket http:/ ##tiketpesawat
RT @AimanzHaikal: Sebenarnya, banyak kali juga terasa hati. Tapi aku lebih suka diam daripada bagitahu. Sebab aku tahu at the end of the day, no one cares.
Tetep aja sih lebih paitan omongan kamu, daripada minum jamu paitan
RT @Hafizrxhim: Sebenarnya, banyak kali juga terasa hati. Tapi aku lebih suka diam daripada bagitahu. Sebab aku tahu at the end of the day, no one cares.
17. dalam pacaran, bukan lagi membahayakan | tapi bikin aib dan malu | yang mungkin lebih parah daripada bahaya fisik
Gagal lebih baik daripada diam. Dalam setiap kegagalan pasti ada kesempatan untuk berhasil, sedangkan dalam diam hanya ada suram.
Jangan terburu-buru dalam cinta. Lebih baik menunggu seseorang yg tepat bagi hidupmu selamanya daripada hanya sementara.
RT @_AkashahUqaily_: Perempuan, Biar dipanggil sombong, daripada dikata murah. 🍃
RT @mata_indigo: Dik @jokowi nih dengerin lagi Mas Obong daripada Politik dipisah dengan Agama mending Dik joko wi aja yg dipisah dri urusan Negara Malah TOP
Sebagian ahli menilai, keju lebih mudah dicerna daripada susu karena sebagian besar lemak & proteinnya telah dicerna oleh enzim.
Gagal dalam kemuliaan adalah lebih baik, daripada menang dalam kehinaan dan kecurangan."
Lebih mudah melakukan sesuatu dengan benar daripada menjelaskan mengapa Anda tidak melakukannya dengan benar.
Jauh lebih baik menjaga seorang kawan dari kejatuhan daripada membantunya bangun setelah ia jatuh
RT @AimanzHaikal: Sebenarnya, banyak kali juga terasa hati. Tapi aku lebih suka diam daripada bagitahu. Sebab aku tahu at the end of the day, no one cares.
Cinta memang terkadang menyakitkan, namun itu jauh lebih baik daripada hidup tanpa cinta sama sekali