#fuckyou

Tweets about a recent trend: #fuckyou

lol. hackers? you don't have any chance to ruin my websites, really. unless you drop by and cut off my finger. #fuckyou
RT @AceEra2: Wearing @FortTroff new underwear. My pits and Ass crack are all nice a sweaty πŸ’¦πŸ‘…πŸ˜ˆπŸ· #fuckyou #fuckme #sweat #lick… https://t.co/cNNaoXC80A
Hobby ngatain orang tapi gak liat sendiri dirinya bener atau gak bisa ngaca gak sih! Emang situ ok? #FuckYou
Malu bertanya memang sesat dijalan, tp kalo kebanyakan nanya nanti dikira begok loh :D #FuckYou
@PetaIndia Fuck you. Fuck you. Get out of the country for making such a stir in our lives.#petakillsanimals #FuckYou #jallikattu
Giliran gk ada temen bae lu, tp giliran lg sama temen lu sombongnya setengah mati ! ha ha ha.. #FuckYou
RT @Ana_Laura93: Who are you to judge? Hide your lies, hide your lies Only you to trust, ONLY YOU 😘☝️️ #FuckYou #theweeknd #thehills https://t.co/bXYrPThmcQ
RT @MNDogMom: Being a woman is about to become a "pre-existing" condition again #pregnancy #menopause #birthcontrol #fuckyou
You have nerve to come for me and not apologize. These low ass bitches really try me #fuckyou
itu yang namanya temen? ngaku temen tapi kok ngejelekin temennya sendiri sih? :)) #FuckYou
even tho were close does'nt mean im COMFORTABLE with you #FuckYou
Ngakunya temen tapi kok ngefitnah temen sendiri, itu yg namanya temen? :)) #FuckYou
@realDonaldTrump You need to shut up, seriously. Your time as president will be the worst time in this nations history. #Fuckyou
#John Lewis You can't see past your own hate #Fuckyou πŸ–• https://t.co/ZgipIQpJXx
She still haunts his heart. The doorbell rings. He is spooked. It's 3 a.m. I'm not her. #haikuchallenge #fuckyou
Temen yg suka ngejelekin temennya itu tandanya mereka iri dan kurangnya kasih sayang :)) #FuckYou
@SpeakerRyan I need a heart transplant, but I'm not a white republican so I guess I'm fucked #fuckyou #fuckpaulryan… https://t.co/qmB9YhXgw2
Kalau lo gak tau apa-apa ya jangan berkoar sembarangan dong, keliatan banget kalau lo itu beneran bego :)) #FuckYou
Well whatever he hasn't changed much still playing games πŸ˜‚πŸ˜‚ #fuckyou
Lol why are drinks so expensive. 8 dollars for a Caesar ? #fuckyou #jk #Givemethatshit
Kalau emang temen jangan munafik dong, ketahuan banget lo cuma mau manfaatin temen lo :)) #FuckYou
εΉΉζˆ‘εˆεΏ˜θ¨˜εΈΆθ—η‰™θ€³ζ©Ÿηš„ε……ι›»η·šθ·Ÿ3.5mm轉ζŽ₯頭。 #apple #fuckyou #everyday
Jadi temen itu ya harusnya saling mendukung bukan saling menjatuhkan :)) #FuckYou