#factsaboutme I

Tweets about a recent trend: #factsaboutme I

RT @Louis_Tomlinson: Can’t wait for the day to finally release this album. It’s all I’ve been working towards over the last two years.
RT @Cooli_Cuhh: I have gay homeboys. Yeah I do. I know some people might not like gay people, in some cases you can say people hate… https://t.co/SgXdJf0Juq
"All I hear is complaining. I'm gonna run around naked. I'll even go there naked. Try me."
RT @ItsCoreyScherer: Oh well I love y’all I have 2000 more videos on the way ❤️
@__arpx 😂😂😂😭😭 It’s gotten soooo much longer which is what I wanted but I honestly can’t deal no more. Weaves & wigs… https://t.co/Qm2xsV4TDo
just all I want is somebody to make me feel alive again
RT @littlejackie66: @JoyceWhiteVance All I seem to be getting is a) how much trouble Trump is in But b) how much power he has to beat i… https://t.co/D8FUC4wfe6
@WalshFreedom We aren't tolerant of people who group us under one label. That's like saying all Republicans are f*c… https://t.co/B9GVvndX2N
A lot of people think this is me. Let’s be real y’all, I wouldn’t be able to handle it. Back in January we were sta… https://t.co/y7ysYkGQcs
okay y'all i need your help. it's going down to 53 degrees tomorrow but i wanna look decent for pictures w my bf fo… https://t.co/VBfF9K3X8Y
I wanna hold hands with you But that's all I wanna do right now And I wanna get close to you 'Cause your hands and… https://t.co/F3uHaJHcfS
If you're a guild, take care of your nakama. That's all I have to say.
Your heart is all i own 💜
@LL_cool_May Mad skill all I'm saying 😂
@kr_burke Yeah. I'm not overly surprised. I was really hoping he'd do well after Dusty, but it just have been good… https://t.co/lTIfqgGIgG
“Are you fr?!” “Are you serious??!!” WAS LITERALLY ALL I KEPT SAYING READING THIS WHOLE THING! JUNGKOOK JUST STAY A… https://t.co/VK5zmuXu8h
Adrien Broner - All I Want (Feat. NBA YoungBoy) https://t.co/TYTcPVnneM
"I'm falling even more in love with you, letting go of all I've held onto I'm standing here until you make me move,… https://t.co/JC2zjaPXlX
RT @en_jajaja: If you got a tattoo of a rose this past year I'm sorry twitter did that to y'all I rlly am
that’s all i have...
jaehyun really looks like a prince! his hair and the earnings match so much with him 🐥 IM SO IN LOVE all i wanna do… https://t.co/ti3XwyIWAI
Y'all I bought actual household goods/supplies at Whole Foods today and I'm not sure who I've become.
RT @MaryNoPoppins: Y’all I fucking died 😂🤣😂🤣 https://t.co/03d4tISBcT
@UberGooseUS all i know is that green is going to be big again, fucking llanowar elves reprint after that whole "no… https://t.co/4qMmrXOLlM